תנאי השימוש באתר/חנות
עדקון אחרון: 16.11.2022
אנא קרא את הכללים הללו בעיון מעת לעת, שכן עשויים להיות שינויים.
שימוש באתר משמעו הסכמה ללא תנאי לתנאי תקנון זה.
לקוחות יקרים, שירות התמיכה של bassari.co.il זמין עבורכם בימים ראשון – חמישי
במספר טלפון 0505050505 בין השעות 12:00 – 18:00
1 – שימוש
1. אתר il.co.Bassari הינו אתר אינטרנט בו מתבצעות מכירות קמעונאיות, להלן ייקרא גם "bassari.co.il "או "Bassari "או "האתר";
2. לקוח המבצע הזמנה באתר Bassari מתווסף אוטומטית למועדון הלקוחות.
3. השירות ניתן על ידי האתר רק באזורים מסוימים, כפי שייקבע על ידי האתר מעת לעת לפי שיקול דעתו להלן: "תחום הפעילות".
4. תחומי הפעילות משתנים מעת לעת, על הלקוח לבדוק דרך אמוד משלוחים באתר או דרך מוקד שירות הלקוחות כי האזור אליו הוא מעוניין להזמין משלוח נמצא בתחום הפעילות. שימו לב כי משלוח מוצרים שנרכשו מ- Bassari אפשרי רק אם אין מכשולים טכניים או אחרים המונעים את המשלוח.
5. Bassari שומרת לעצמה את הזכות בכל עת לשנות ו/או להפסיק את פעילותהאתר, לשנות, להחליף או להסיר אחד או יותר מהמוצרים המופיעים באתר; לשנות
את אופן האספקה והאריזה של המוצרים ,מחיר המוצרים ופרטים נוספים לגבי מוצרים.
6 .חלק ניכר מהסחורה המוצעת באתר היא סחורה שמחירה תלוי במשקל. המשמעות היא שבעוד שהזמנת המוצרים באתר תהיה לפי משקל מדויק )למשל ביחידות של חצי ק"ג או ק"ג(, יחויב הלקוח לפי המשקל המדויק של המוצרים בפועל;
7. שקילת מוצרים וגביית התשלום מתבצעת לאחר ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח, לרוב ביום האספקה.
8. מחירי הסחורה המצוינים באתר כוללים מע"מ!
9. סכום ההזמנה המינימלי באתר הינו 200 ₪ לא כולל עלויות משלוח.
10. תהליך הרכישה באתר מתבצע באמצעות הוספת מוצרים לעגלת הקניות, בתום ההוספה על הלקוח ללחוץ על כפתור "עגלה " לבדיקת המוצרים, כמות וסכום ההזמנה. לאחר מכן, בעמוד התשלום, המשתמש מזין פרטי זיהוי ראשוניים, ולבסוף, בעמוד התשלום, המשתמש מזין את פרטי כרטיס האשראי שלו . תהליך זה עשוי להשתנות מעת לעת . בסיום התהליך יקבל הלקוח דף עם מידע מפורט על ההזמנה,תאריך ושעת האספקה ומספר אישור הזמנה המהווה אישור לביצוע ההזמנה הנכון . במקביל, יישלח מייל ללקוח עם מספר אישור הזמנה.
11. הלקוח רשאי לבקש את מסירת ההזמנה לאדם אחר, הלקוח יזין את פרטיו במסך הניתן לצורך כך.
12. בכל מקרה אספקת המוצרים תתבצע בהתאם לבחירת הלקוח ותהיה באחריותו המלאה.
13. לאחר ששליח Bassari מסר את ההזמנה בשם הלקוח לפי בחירתו, כאמור לעיל, הלקוח לא יוכל לתבוע אי התאמה / החזרות / זיכויים וכו'.
2 – תשלום
1. האתר מאובטח בתעודת אטחה SSL
2. התשלום באתר יתבצע בכרטיס אשראי. על הלקוח לשלם בכרטיס השייך לו ונתוני הזיהוי שלו תואמים לנתונים שהוכנסו למערכת במסך הקופה. ניתן לשמור את פרטי כרטיס האשראי לבקשת הלקוח בשרת מאובטח ייעודי.
3. ביצוע הזמנה באתר אפשרי בכל שעה ביום, למעט כאשר האתר סגור לצורך תחזוקה או מסיבה אחרת.
3- זמני פעילות
תאריכי ושעות אספקת ההזמנה כפופים לתנאים המפורטים בתקנון זה להלן:
10:00-18:00 : תמיכה טלפונית
12:00-20:00 : שירות משלוחים
ימי משלוחים: שני, חמישי
תמיכה באמצעות WhatsUp ,טופס יצירת קשר או אימייל זמינה 7/24 , כאשר יצרו קשר דרך ערוצי התקשורת הנ"ל, צוות התמיכה יענה בהקדם האפשרי.
על אף האמור בתקנון זה, מובהר בזאת כי ייתכנו מעת לעת שינויים/חריגות במועדי המשלוח וכן בשעות פעילות. מוקד שירות הלקוחות ו -il.co.Bassari. שומרים לעצמם את הזכות שלא לעמוד במועדים אלו.
4 – משלוחים
1. בנוסף למחיר הפריט, יחויב הלקוח בדמי משלוח. עלויות המשלוח יוצגו במסך התשלום לפני השלמת הרכישה. מחיר המשלוח נתון לשינויים ותלוי במבצעים, סכום הרכישה או תנאים אחרים לפי שיקול דעת ההנהלה.
2. עלויות המשלוח יתבררו סופית במהלך תהליך התשלום ויש לשלם אותם עם ההזמנה.
3. בתהליך ביצוע ההזמנה באתר יוכל הלקוח לבחור את התאריך והשעה הרצויים למשלוח . האתר יציע מועדי אספקה הקרובים ביותר לפי אילוצים לוגיסטיים.
4. במקרה של נסיבות כוח עליון )כגון תאונות, סגר, מלחמות או אסונות טבע), ניתן לשנות את מועד ושעת האספקה, במקרים כאלו יסוכמו עם הלקוח תאריך או שעת מסירה חדשים.
5. עם קבלת ההזמנה על הלקוח לבדוק את תכולת החבילה ולהשוות הן עם ההזמנה והן עם החשבונית שתמסר לו במעמד האספקה.
6. במידה והטובין יימצאו כבלתי תואמים כתוצאה מהבדיקה הנ"ל, או לא מרוצה בדרך אחרת מצד הלקוח ביחס לסחורה שסופקה, על הלקוח להודיע על כך לשליח עם מסירת ההזמנה. תמיכת הלקוחות של Bassari תתאם עם הלקוח אריזה/החלפה/החזרה של המוצר/ים ו/או חיובים כספיים/אשראי של הלקוח, לפי העניין ובמידה הנדרשת בחוק. ניתן להחזיר מוצרים מתכלים תוך מספר ימים מיום קבלתם באריזתם המקורית ו/או בהתאם לחוק.
7. מובהר כי הלקוח, עמו סוכם המשלוח ושלא היה בבית במועד הנקוב בהזמנה, יחויב במלוא עלות המשלוח.
5 – מלאי
1. bassari.co.il שואפת לספק ללקוחותיה את המוצרים שהזמינו, אך מאחר שייצור הבשר תלוי במשתנים רבים, על Bassari לא חלה חובה לספק ללקוחות את
המוצרים בין אם הם מצוינים במלאי ובין אם לאו.
2. במקרה של חוסרים כלשהם , הלקוח יקבל הודעה טלפונית או במייל ויוכל לקבל מוצר חלופי דומה או לבטל את ההזמנה/מוצר.
3. Bassari לא תחייב את הלקוח עבור מוצרים שהוזמנו אך לא נמסרו ללקוח מכל סיבה שהיא.
6 – אחריות וביטולים
1. ביטול ההזמנה יכול להתבצע לפני תחילת עיבוד ההזמנה באמצעות פנייה למוקד שירות הלקוחות, אך לא יאוחר מ 24 -שעות לפני מסירת ההזמנה.
2. ל- Bassari תהיה הזכות לבטל הזמנה בתנאי שהיא תודיע ללקוח ארבע שעות או יותר לפני מועד האספקה.
3. זכותו של הלקוח להחזיר פריט ו/או לבטל רכישה תמומש אך ורק בהתאם להוראות הדין, לרבות תקנות הגנת הצרכן ביטול עסקה, (התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981).
4. בהתאם למדיניות של bassari.co.il. אשר עשויה להשתנות מעת לעת, כללים אלו יחולו גם אם הלקוח יחליט לבצע הזמנה טלפונית או אחרת.
5. Bassari שומרת לעצמה את הזכות לבטל הזמנה מכל סיבה שהיא Bassari אינה אחראית ולא תישא בכל נזק ישיר, עקיף או מיוחד שייגרם ללקוח או לצד שלישי בגין ביטול ההזמנה, כמצוין, לרבות אם ביטול vהזמנה נובע מחוסר סחורה במלאי או מכל סיבה אחרת.
6. bassari.co.il לא תישא באחריות לכל נזק לרבות נזק גוף ו/או אובדן ו/או מחסור ( להלן: "נזק מכל סוג שהוא") העלול להיגרם ללקוח ו/או לצד שלישי כלשהו כתוצאה מביצוע רכישה באתר ו/או אי-אפשרות ביצוע רכישה שנגרמה עקב מעשה ו/או חוסר מעש ו/או רשלנות של הלקוח ו/או כל צד שלישי, לרבות רכישה שנעשתה באמצעות כרטיס אשראי ללא הסכמה של בעליו, רכישה שבוצעה על ידי קטין ו/או חסוי ללא הסכמת הוריו ו/או האפוטרופוס שלו, פעולה שבוצעה באתר על ידי כל צד שלישי שנכנס לאתר וגרם לנזק, מעשה שנעשה על ידי כל צד שלישי המשתמש בסיסמת הלקוח ב – bassari.co.il וכו.
7. הלקוח אחראי במלואו לכל נזק ו/או אובדן מכל סוג שהוא שייגרמו לו ו/או לאתר ו/או לכל צד ג' בגין טעות שנפלה על ידו בעת הזנת נתונים, לרבות טעות בהזנת כתובתו,
טעות בהזנת כרטיסי נתוני אשראי, טעות בהזנת הכתובת למשלוח ההזמנה וכדומה.
8. bassari.co.il אינה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא שעלול להיגרם במישרין או בעקיפין ללקוח ו/או לצד שלישי כלשהו ביחס למוצרים שנרכשו מהאתר. מבלי לפגוע בכל האמור לעיל , il.co.Bassari לא תישא בשום מקרה בסכום נזק העולה על מחיר המוצרים בהזמנה שהוזמנו ושולם על ידי הלקוח.
9. ההתקשרות בין הקונה ל- Bassari , ככל המפורטת בתקנון זה, כפופה רק להוראות הדין הישראלי.
7 – תוכן
1. כמו כן Bassari רשאית למכור מוצרים של חברות אחרות באמצעות האתר, ובמקרה זה יחולו תנאי תקנון זה , בשינויים הנדרשים על ידי היצרן/ספק של מוצרים אלו.
2. תיוג המוצר עשוי להכיל שגיאות ו/או חוסר עקביות.
3. אלרגנים וגלוטן – מידע שעלול להופיע במרכיבי המוצר באתר עשוי להיות לא מדויק,
על הלקוח לבדוק את סימון המוצר הספציפי לפני השימוש בו.
4. התמונות והתמונות באתר הינן להמחשה בלבד.
5. נתוני מוצרים, הרכבם, מאפייניהם וכו', יסופקו על ידי ספקי המוצרים ולכן הם באחריותם הבלעדית.
8 – מדיניות פרטיות
1. בהזנת פרטי התקשרות הלקוח מתחבר למאגר המידע של האתר ובכך מאשר ל- Bassari או מי מטעם האתר לשלוח הודעות שיווקיות לכתובת דואר אלקטרוני ו/או טלפון, ולנתח מידע סטטיסטי אודות השימוש באתר.
2. שימוש באתר Bassari מעיד על הסכמת המשתמש להיכלל במאגר המידע של האתר. האתר ו/או מי מטעמו רשאים לפנות למשתמשים בדואר, לרבות דואר ישראל או דואר אלקטרוני, ובאמצעות טלפון לצורך קידום מכירות.
3. כל משתמש יכול להסיר עצמו ממאגר המידע של החברה, במידה ויחליט לעשות כן, עליו להודיע על כך בכתב לשירות התמיכה בהתאם להוראות החוק.
4. לאתר Bassari תהיה הזכות להשתמש בנתונים שהמשתמש מוסר ובמידע שהוא אוסף אודות דפוסי השימוש באתר ודפוסי הרכישה של לקוחות כדי לשפר את השירותים ואת קשרי המשתמשים. לצורכי דיוור ישיר ו/או לניתוח ומתן מידע סטטיסטי וכדומה לצדדים שלישיים אחרים לרבות מפרסמים ובלבד שמידע זה אינו מזהה את הלקוח.
5. החברה תשמור את המידע שנאסף במאגרי המידע שלה ותהיה לה הזכות לעשות בו שימוש לפי שיקול דעתה במסגרת הוראות תקנון זה והחוק.
9 – קניין רוחני
קניין רוחני של bassari.co.il ,לרבות זכויות יוצרים ו/או סימני מסחר ו/או דגמים ו/או פטנטים וזכויות דומות לאתר, לרבות עיצוב האתר, תוכנות, אפליקציות, קבצים גרפיים, טקסטים, תמונות, טכנולוגיות, תהליכים, תוכן, תגים, קוד מחשב וכל חומר אחר המצוי באתר הינם בבעלות מלאה והבלעדית של bassari.co.il. או צדדים שלישיים מהם הושגו רישיונות שימוש הוגן.